niedziela, 25 lutego 2018

Interes Gminy

 
Dzisiaj odbyło się spotkanie mieszkańców Miłocina ze mną i prezydentem Rzeszowa. Tematem spotkania była m.in. sprawa konsultacji społecznych w sprawie poszerzenia Rzeszowa o to właśnie sołectwo. Na spotkanie przyszło około 70 mieszkańców w tym sołtys, który zaprosił gości z Rzeszowa.
 
Odpowiedziałem mieszkańcom na szereg pytań, wyjaśniłem jak będą odbywały się konsultacje i kto będzie mógł wziąć w nich udział. Poinformowałem o podjętych działaniach zmierzających do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego sołectwa. Dzięki temu kosztownemu dokumentowi (150 tys. zł.) mieszkańcy będą mieli pewność jak będzie kształtował się ład przestrzenny ich sołectwa. To ważna inicjatywa, zwłaszcza w kontekście realizowanej przez władze miasta Rzeszowa polityki przestrzennej, gdzie na osiedlach między domami jednorodzinnymi budowane są wieżowce.
 
Mówiłem również o planowanych w tym roku do realizacji programach m.in.: senioralnym, transportowym, kolejowym, budowie dróg.  Uczciwie odpowiadałem na pytania i starałem się rozwiewać wątpliwości mieszkańców. Jestem Burmistrzem Głogowa Małopolskiego, 20-to tysięcznej gminy ze 115 milionowym budżetem. Jestem z tego dumny, a obrona interesów Gminy Głogów Młp. jest moim najwyższym nakazem.